Hoppa till innehåll

Nya Högtalare.


Gäst HiMyM8
 Dela

Rekommendera inlägg

det vet jag. Det går bra två speakers i musik, ingen fara. Men i film vill jag ha surround. Kanske i spel också :)

Frågade på sweclockers, dom sa att jag skulle ta Z-5500

Redigerat av HiMyM8
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr inte. Jag har testat logitech z5500. Så nej. Och jag är inte p12 som dig.

vadå samt coola designen?. Logitech z5500 ligger ju på 500W - 1000W ungefär.- jag är inte dum :gitarr:

 

 

Tyvärr inte. Jag har testat logitech z5500. Så nej. Och jag är inte p12 som dig.

vadå samt coola designen?. Logitech z5500 ligger ju på 500W - 1000W ungefär.- jag är inte dum :gitarr:

 

Haha står fortfarande kvar vid att dem jag länkade har bättre ljud än z5500. Somsagt skrev en som testat båda att det var bättre ljud i A2:an och om du sedan lägger på subben på det så har du det bästa ljudet för den pengen imo.

 

Sen så ligger z5500 totalt på 505W

 

Att du ens hjälper grabben?

OnT: Tjalol har fortfarande rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TS:

Jag kan rekommendera Z-5500. Det behövs inget bättre än det surroundsystemet om man ska spela och lyssna på musik på datorn. Bara du har ett bra ljudkort och kör med "6-channels direct" inställningen så du låter ljudkortet ta hand om ljudet. Det blir inte så värst bra ljud om man låter den inbyggda decodern i soundtoch-panelen ta hand om ljudet.

 

OBS!

Om du köper surroundsystemet så ska du vara beredd på att det kan bugga om de inte har fixat det nu. Det är nämligen vanligt med hårdvarubuggar :angry: ...

1. Säkringen kan gå om man stänger av systemet med knappen på subwoofern.

2. Displayen på soundtouch-panelen kan börja blinka eller slockna.

3. Soundtouch-panelen kan sluta fungera.

 

Visst detta låter som ett riktigt skitsystem när jag räknar upp felen. Men skickar man bara tillbaka det om det skulle bugga och får ett nytt fungerande så är det absolut värt pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, För min kusin har ett sådant sound-system, Och det låter vädligt bra. Han kan göra så hela huset vibbrerar *EVIL* HAHAHHAAH :D. Men vi får se om kanske 3 månader. Kan kommer med en ny tråd då.

 

Varför gör du en jävla tråd om du ändå inte lyssnar på vad folk har att säga?

vf ska du göra ett inlägg i denna tråd om du är så jävla grinig?.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, För min kusin har ett sådant sound-system, Och det låter vädligt bra. Han kan göra så hela huset vibbrerar *EVIL* HAHAHHAAH :D. Men vi får se om kanske 3 månader. Kan kommer med en ny tråd då.

 

Varför gör du en jävla tråd om du ändå inte lyssnar på vad folk har att säga?

vf ska du göra ett inlägg i denna tråd om du är så jävla grinig?.

 

Antagligen för att du ska vara en av de största

retardsen

på fuska?

 

Varför göra en tråd om du ändå inte ska lyssna på vad folk har att säga? Du hade redan bestämt dig innan att du skulle köpa z5500. Jag kan lova dig att basen som levereras av det jag länkade dominerar basen på z5500 men som sagt så gör du som du själv vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför gör du en jävla tråd om du ändå inte lyssnar på vad folk har att säga?

 

vf ska du göra ett inlägg i denna tråd om du är så jävla grinig?.

 

Antagligen för att du ska vara en av de största

retardsen

på fuska?

 

Varför göra en tråd om du ändå inte ska lyssna på vad folk har att säga? Du hade redan bestämt dig innan att du skulle köpa z5500. Jag kan lova dig att basen som levereras av det jag länkade dominerar basen på z5500 men som sagt så gör du som du själv vill.

 

 

Han har en rätt stor poäng där i och med att du redan har frågat andra och bestämt dig.........

 

OnT:

Måste "systemet" få huset att vibrera?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...