Hoppa till innehåll

Klan


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Har nyss börjat spela cs 1.6 igen och jag och en kompis tänker starta en klan. Någon som vill vara med?

 

Vi kommer att ha en slags "internmatch" varje vecka där alla i klanen får vara med. Då sätter vi upp en ranking och de 5 bästa får spela pcw den veckan. Nästa vecka får alla en chans att "kvala" igen.

 

Vi kommer även att ha en lagledare vid varje pcw, och vi kommer att använda skype när vi spelar. På de vanligaste mapparna kommer vi nog även att ha några enkla taktiker. Mer info kommer.

 

Välkommen att ansöka. :)

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena!

 

Har nyss börjat spela cs 1.6 igen och jag och en kompis tänker starta en klan. Någon som vill vara med?

 

Vi kommer att ha en slags "internmatch" varje vecka där alla i klanen får vara med. Då sätter vi upp en ranking och de 5 bästa får spela pcw den veckan. Nästa vecka får alla en chans att "kvala" igen.

 

Vi kommer även att ha en lagledare vid varje pcw, och vi kommer att använda skype när vi spelar. På de vanligaste mapparna kommer vi nog även att ha några enkla taktiker. Mer info kommer.

Välkommen att ansöka. :)

Varför tar ni bara med dom bästa?

Alla spelar bra och dåligt på olika banor, visa är sämre på de_dust2 än de_inferno, så det är bättre att ta ut dom som spelar bättre med varandra.

 

En lagledare, hatar sådant. Låt alla vara med och bestämma.

Tänk dig om någon bestämmer och vill köra på B hela tiden (när "vi" är som T) etc.

Btw, är ni low?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är nog low nu, ja. Tidigare var jag ungefär mid, när jag spelade som mest.

 

I uttagningen plockar vi inte bara dem med bäst poäng, utan vi väljer dem som helt enkelt spelar bäst. Vi spelar också olika banor. I vissa matcher kommer även de som ligger längre ner på rankningen att få spela, så att vi mixar lite.

 

En lagledare får de som ska spela pcwn rösta fram. Helst ska det vara en som lyssnar på andra spelare, men det är han som väljer om alla tycker olika. Enligt mig blir det mycket bättre än att alla ropar i micken samtidigt, det blir bara jobbigt.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är nog low nu, ja. Tidigare var jag ungefär mid, när jag spelade som mest.

 

I uttagningen plockar vi inte bara dem med bäst poäng, utan vi väljer dem som helt enkelt spelar bäst. Vi spelar också olika banor. I vissa matcher kommer även de som ligger längre ner på rankningen att få spela, så att vi mixar lite.

 

En lagledare får de som ska spela pcwn rösta fram. Helst ska det vara en som lyssnar på andra spelare, men det är han som väljer om alla tycker olika. Enligt mig blir det mycket bättre än att alla ropar i micken samtidigt, det blir bara jobbigt.

Håller med dig om tidigare punkter.

Lagledaren säger att alla ska göra så och si så kommer inte spelet bli roligt.

Eller du kanske menar att man placerar ut spelare på olika ställen, det kan gillas! Då man alltid få vara på sitt favorit-ställe :D

Kan vara med om ni vill lira lite, är dock high. Men skriv ner STEAM-NAMN så kan vi lira! :D

Ja, lycka till att hitta seriösa spelare här på fuska.se :)

Käften, dra!

 

Vad sägs om Playzeek istället? :)
Och vad i helvete har FuskZeek med denna "klan" att göra? Redigerat av ZnK
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med dig om tidigare punkter.

Lagledaren säger att alla ska göra så och si så kommer inte spelet bli roligt.

Eller du kanske menar att man placerar ut spelare på olika ställen, det kan gillas! Då man alltid få vara på sitt favorit-ställe :D

Kan vara med om ni vill lira lite, är dock high. Men skriv ner STEAM-NAMN så kan vi lira! :D

Vad sägs om Playzeek istället? :)

Och vad i helvete har FuskZeek med denna "klan" att göra?

 

Tror dock inte att du är high:) B)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...