Fjeddo Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 (redigerat) Hejsan. Jag känner att jag har börjat bli lite väl stillasittande. Jag sitter vid datorn kanske 4 timmar per dag, spelar gitarr ca 2 timmar och tränar kanske 1 timme. Resten är jag i skolan eller gör något annat. Det blir typ som att jag automatiskt sätter mig vid datorn/tvn/gitarren när jag inte har något att göra. Jag är med kompisar lite då och då, men mest just efter skolan eller på skoltid. Jag bor ganska långt ifrån mina vänner, det är därför. Tips på vad jag kan göra? Helst något aktivt eller som man gör med andra personer. Får gärna vara något organiserat, alltså som har typ fasta tider. Jag har tex lust att spela i något band, men ingen jag känner spelar något annat instrument. Tacksam för svar! :) Redigerat 31 Oktober 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Lana med kompisar B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Lana med kompisar B) ^ Intelligent och genomtänkt svar! Har du någon fyrhjuling/cross etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Lana med kompisar B) ^ Intelligent och genomtänkt svar! Har du någon fyrhjuling/cross etc? Aa det har jag :) En Yamaha Grizzly 125 och en Artic Cat zr 600 Efi 01 B) Tänker byta upp min Yamaha grizzly 125 :P :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Lana med kompisar B) ^ Intelligent och genomtänkt svar! Har du någon fyrhjuling/cross etc? Aa det har jag :) En Yamaha Grizzly 125 och en Artic Cat zr 600 Efi 01 B) Tänker byta upp min Yamaha grizzly 125 :P :cool: Han menade ju inte dig *facepalmsmiley* Men om du tränar en timme on dagen så är det ju inte direkt något hälsoproblem, men jag skulle också vilja ha tips på sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Jag har cross, men banan är för isig/hård för att köra på nu. Jag vill inte röra på mig för att jag inte är bra tränad, det är jag. Jag spelar fotboll på sommaren. Det jag vill är bara att komma bort från att sitta still länge. Det behöver inte vara just träning, bara någon aktivitet att göra på fritiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Jag har cross, men banan är för isig/hård för att köra på nu. Jag vill inte röra på mig för att jag inte är bra tränad, det är jag. Jag spelar fotboll på sommaren. Det jag vill är bara att komma bort från att sitta still länge. Det behöver inte vara just träning, bara någon aktivitet att göra på fritiden. Morsan tvingar ut mig på promenader, det är väl ganska "uppiggande" så att säga. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Som sagt, inteför att jag vill bli piggare/bättre tränad. Bara något kul att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Eftersom du redan är vältränad så skulle jag inte se något fel med att vara lite stillasittande nu när vintern närmar sig. Vetefan vad folk gör ute nu på hösten. Vänta till jullovet så ska du nog se hur ofta du kommer vara ute med kompisar. Så var det iaf när jag var i din ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Eftersom du redan är vältränad så skulle jag inte se något fel med att vara lite stillasittande nu när vintern närmar sig. Vetefan vad folk gör ute nu på hösten. Vänta till jullovet så ska du nog se hur ofta du kommer vara ute med kompisar. Så var det iaf när jag var i din ålder.Det är annorlunda nu. Alla mina kompisar sitter typ inne på vintern. Jag vill bara ha någon aktivitet som gör att jag inte sitter så mycket stilla, även om det inte skadar. Jag känner mig lat. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Skaffa Zumba. Sen dansar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Skaffa Zumba. Sen dansar du.Ganska smart idé faktiskt, skaffa någon träningsvideo du kan följa, det må se löjligt ut, men helt ärligt så funkar det.Jag brukar gå ut ganska ofta, ta en promenad eller skaffa en sparkcykel och åk runt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.