Fjeddo Skrivet 31 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Vill helst göra en aktivitet med andra människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Vill helst göra en aktivitet med andra människor.gruppsex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Kände på mig att någon skulle svara något liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Kände på mig att någon skulle svara något liknande...*klickar på framtida gilla-knapp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BreWsterR0CK Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Lär låta töntigt, men jag brukar läsa serier då jag blir "stillasittande" vid t.ex datorn för länge. =P Serier kan man ju också dela med kompisar, läsa dem tillsammans osv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.