Hoppa till innehåll

Minecraft I Spelforum?


Nissebils
 Dela

Minecraft i Spelforum?  

61 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alltså seriöst. Hur tröga är ni som driver Fuska.se egentligen? Ge mig varning eller vad ni nu vill, men jag tycker att det har gått för långt. Medlemmar kommer med bra idéer hela tiden,

 

...man kan inte lägga till massa forumdelar bara för att någon råkar tycka det är en bra idé.

 

men procentstaten på hur många förslag som går igenom är kanske 0.0005. Inte okej!

 

Hur kom du fram till den procentsatsen?

Vad är det som är så svårt att det inte bara går att lägga till en forumdel för Minecraft som blivit jättepopulärt, när det går att göra på 5 sekunder i Ip Board's kontrollpanel? Vad är problemet?

 

Om man skulle göra en ny sektion så fort ett nytt spel bli populärt så skulle ju forumet se ut som fan. Det finns sex trådar om Minecraft, knappast enough för att vara skäl för ett eget sub-forum. Och dessutom, varför kan man inte diskutera det i webbspelsdelen?

 

Tycker det är synd att ett community med så mycket potential som Fuska.se kommer gå i graven pga. inaktivitet hos ägarna och moderatorer som gör lite som dem vill.

Fast nu är ju forumet inte alls särskilt inaktivt?

 

Jag tycker det är synd att så många/några (whatever) medlemmar har gjort det till sin grej att klaga så mycket som möjligt och ständigt förfasas över admin/moderatorernas lathet/arrogans/elakhet och forumets inaktivitet. Men samtidigt fortsätter de skriva som vanligt och verkar rätt nöjda. Om forumet suger så mycket så kan ni väl sluta skriva en månad eller något, för att göra en poäng, istället för att gnälla och sen fortsätta som inget har hänt.

 

...eller vänta nu. Som om någon här skulle kunna vara ifrån fuska.se en hel månad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Fler exempel på vad trådar kan handla om.

Fällor

Moddning

Skins/Texturer

Lättaste sättet att döda olika mobs

Bugg hjälp

Tips om hur man på lättast sätt hittar olika mineral

This^

Och just nu existerar 1 eller 2 tråd om Minecrat i Webbspel, eftersom jag skapade en "Officiel" tråd

Ingen vill posta en ny i risken att bli anmäld, så vitt jag vet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...