Gäst juniorjesper Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 (redigerat) Hej. Om jag köper VANLIGA black ops för 498 kr. Skulle jag kunna ladda ner Zombie banorna sen ifrån Market Place? Eller måste jag köpa det dära Hardened edition? Och jag såg på någon grej typ att det skulle komma splitscreen online? Är det sant? Asså är det då som på Left 4 dead 2 att, för på det kan man ju köra 2 stycken online, som Nick: jesper9o och Ellis: Jesper9o(1) eller vad det står. Redigerat 31 Oktober 2010 av juniorjesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jag tror inte banorna kommer komma så man kan ladda ner dom på Marketplace, jag tror dom är exklusiva till Hardened Edition. Man kommer kunna spela co-op online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Hej. Om jag köper VANLIGA black ops för 498 kr. Skulle jag kunna ladda ner Zombie banorna sen ifrån Market Place? Eller måste jag köpa det dära Hardened edition? Och jag såg på någon grej typ att det skulle komma splitscreen online? Är det sant? Asså är det då som på Left 4 dead 2 att, för på det kan man ju köra 2 stycken online, som Nick: jesper9o och Ellis: Jesper9o(1) eller vad det står. OMFG ÄRLIGT!! =o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Hej. Om jag köper VANLIGA black ops för 498 kr. Skulle jag kunna ladda ner Zombie banorna sen ifrån Market Place? Eller måste jag köpa det dära Hardened edition? Och jag såg på någon grej typ att det skulle komma splitscreen online? Är det sant? Asså är det då som på Left 4 dead 2 att, för på det kan man ju köra 2 stycken online, som Nick: jesper9o och Ellis: Jesper9o(1) eller vad det står. OMFG ÄRLIGT!! =o ja, JD_2020 på twitter skrev att man kommer kunna spela onlinesplitscreen. med antingen 2 xbox live profiler eller en xbox live profil och en gäst. men om man kör guest så kommer inte rankerna att sparas, så man måste börja från 0 hela tiden isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Hej. Om jag köper VANLIGA black ops för 498 kr. Skulle jag kunna ladda ner Zombie banorna sen ifrån Market Place? Eller måste jag köpa det dära Hardened edition? Och jag såg på någon grej typ att det skulle komma splitscreen online? Är det sant? Asså är det då som på Left 4 dead 2 att, för på det kan man ju köra 2 stycken online, som Nick: jesper9o och Ellis: Jesper9o(1) eller vad det står. OMFG ÄRLIGT!! =o ja, JD_2020 på twitter skrev att man kommer kunna spela onlinesplitscreen. med antingen 2 xbox live profiler eller en xbox live profil och en gäst. men om man kör guest så kommer inte rankerna att sparas, så man måste börja från 0 hela tiden isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkfox Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Själv har men ju det,men har inte live så vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Själv har men ju det,men har inte live så vet ej Black Ops utan live är som ett hus utan väggar! Im just sayin'... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.