Hoppa till innehåll

Black Ops


Gäst juniorjesper
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst juniorjesper

Hej. Om jag köper VANLIGA black ops för 498 kr. Skulle jag kunna ladda ner Zombie banorna sen ifrån Market Place? Eller måste jag köpa det dära Hardened edition?

 

Och jag såg på någon grej typ att det skulle komma splitscreen online?

Är det sant?

Asså är det då som på Left 4 dead 2 att, för på det kan man ju köra 2 stycken online, som Nick: jesper9o och Ellis: Jesper9o(1) eller vad det står.

Redigerat av juniorjesper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej. Om jag köper VANLIGA black ops för 498 kr. Skulle jag kunna ladda ner Zombie banorna sen ifrån Market Place? Eller måste jag köpa det dära Hardened edition?

 

Och jag såg på någon grej typ att det skulle komma splitscreen online?

Är det sant?

Asså är det då som på Left 4 dead 2 att, för på det kan man ju köra 2 stycken online, som Nick: jesper9o och Ellis: Jesper9o(1) eller vad det står.

OMFG ÄRLIGT!! =o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej. Om jag köper VANLIGA black ops för 498 kr. Skulle jag kunna ladda ner Zombie banorna sen ifrån Market Place? Eller måste jag köpa det dära Hardened edition?

 

Och jag såg på någon grej typ att det skulle komma splitscreen online?

Är det sant?

Asså är det då som på Left 4 dead 2 att, för på det kan man ju köra 2 stycken online, som Nick: jesper9o och Ellis: Jesper9o(1) eller vad det står.

OMFG ÄRLIGT!! =o

 

ja, JD_2020 på twitter skrev att man kommer kunna spela onlinesplitscreen. med antingen 2 xbox live profiler eller en xbox live profil och en gäst. men om man kör guest så kommer inte rankerna att sparas, så man måste börja från 0 hela tiden isåfall.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej. Om jag köper VANLIGA black ops för 498 kr. Skulle jag kunna ladda ner Zombie banorna sen ifrån Market Place? Eller måste jag köpa det dära Hardened edition?

 

Och jag såg på någon grej typ att det skulle komma splitscreen online?

Är det sant?

Asså är det då som på Left 4 dead 2 att, för på det kan man ju köra 2 stycken online, som Nick: jesper9o och Ellis: Jesper9o(1) eller vad det står.

OMFG ÄRLIGT!! =o

 

ja, JD_2020 på twitter skrev att man kommer kunna spela onlinesplitscreen. med antingen 2 xbox live profiler eller en xbox live profil och en gäst. men om man kör guest så kommer inte rankerna att sparas, så man måste börja från 0 hela tiden isåfall.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...