Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vad är ettt gameboy DS?? de nya gameboyet som ska komma efter GBA SP, jag ska hålla mig ämnesspecifikt så läs mer Här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 coolt, men jag tycker den ser rätt kompliserad ut! två skärmar. Jaja tillbaka till ämnet. Jag skall också köpa en SP så jag tycker du skall köpa en också(om inte du har en advance) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonMaster Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag har inte GB SP, men jag tycker däremot att det är fullkomligt onödigt. Jag menar, det är ingen större skillnad... du kan spela samma spel... jag tror det finns specialgjorda spel för GB SP, men jag vet inte om det är lönt, jag tror inte det finns så många i så fall... //Pokémon_älskaren PS: Man kan spela både GBA och GBC spel på den, tror jag, men det är ju knappast skillnad förutom att den ser mer komplicerad och cool ut. O jag menar, hallå, men har faktiskt inte spelgrejen för att den ser snygg ut utan för att spela spel på den... DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Du pokemonmästare. Har du GBA eller? Om du inte har det så är SP värt men om du har det räcker det. Jag har bara vanlig gameboy och color. JO man kan spela båda spelen på SP, advance också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) nja... kom på en liten negativ sak till... L och R knapparna e lite knäppt placerade... så någon med stora händer lär väl få gjöra ordentlig fingergymnastik om dom ska lyckas me alla kommandon... :( Redigerat 15 Maj 2004 av Thunder Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 mitt GBA e helt sönder om man säger så :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 helt sönder? på vilket sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Lägg in det på lagning om det e trasigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kan ruby Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 jag ska skaffa ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 vad är skillnaden egentligen alltså man kan spela i mörkret (WOW!), liksom när gör man de. sen så kan man vika ihop den (SHIT ASSÅ!!!) när behöver man göra de, ja har mitt GBA och det kan ja har med mig vart ja vill ändå. och att de e bättre ljud (JA KLARAR INTE MER!!! DEN ÄR FÖR BRA, ASSÅ FATTA MAN KAN SPELA I MÖRKRET!, VIKA IHOP DEN!!!, OCH SEN ÄR DET BÄTTRE LJUD OCKSÅ!!!) ja har ju typ aldri på ljud när ja spelar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Man kan ju spela i mörkret. Till Gba kan man köpa en sån så det blir ljusare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Man kan ju spela i mörkret. Till Gba kan man köpa en sån så det blir ljusare! det finns 2 av detta, antingen ett tillbehör man sätter på gba'n som lyser... ungefär som en lampa över... men den är inge bra, för de blir massa reflektioner på skärmglaset.Och så finns det också en sak som heter "Afterburner", de är en ljusgrej man sätter in i sitt GBA, och då blir de bakgrundsbelysning, ungefär som på SP't, men för att få in den måste man öppna sitt gba, och då försvinner ju garantin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg