Chagi Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Så tjejer kan inte onanera menar du?Nej, han menar att man borde vänta tills man är 15! :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Trådskaparen pratar ju om att runka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Hur länge runkar ni egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 (redigerat) Jag har också känt samma sak som trådskaparen. Det är ingenting farligt. När det börjar göra ont... det är då du ska söka dig till en doktor. Jag vill nämna en sak. Det är att, den här typen av trådar hör inte till forumet. Jag menar: Vad har det här med dina vänner och relationsproblem o göra? Redigerat 27 Februari 2011 av Muffin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.