Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tja, nu hade jag tänkt o göra en ny alt jag har heirlooms förberedda och jag hade tänkt och göra en caster men jag kan inte välja mellan Priest, Lock elr Mage. Vilken är bäst för patch 4.0.1?

Skrivet

Mage är totalt overpower i patch 4.0.1. Såg mina kompisar duelera (mage - warrior) warrior hade full wrath, magen inte full. Allt han behövde göra var icelance (9k). Men blizzard lär nerfa dem med nästa patch.

Jag skulle nog ha gjort en priest (om du siktar på att bli lvl 80) och börjar spela disc på lvl 40.

Warlock är också roliga att lvla, men jag har tröttnat på dem eftersom jag har lvlat så många.

Skrivet (redigerat)

Mage är totalt overpower i patch 4.0.1. Såg mina kompisar duelera (mage - warrior) warrior hade full wrath, magen inte full. Allt han behövde göra var icelance (9k). Men blizzard lär nerfa dem med nästa patch.

Jag skulle nog ha gjort en priest (om du siktar på att bli lvl 80) och börjar spela disc på lvl 40.

Warlock är också roliga att lvla, men jag har tröttnat på dem eftersom jag har lvlat så många.

Jag spelar själv mage och kan säga att det är sjukt obalanserat med pvp damage och resilience, det är dock buffat nu (resilience). I alla patcher som kommer så blir mages nerfade, nu för typ första gången blir dom buffade och då whinar alla. GG Redigerat av Emomilol
  • 2 veckor senare...
Skrivet

Jag spelar själv mage och kan säga att det är sjukt obalanserat med pvp damage och resilience, det är dock buffat nu (resilience). I alla patcher som kommer så blir mages nerfade, nu för typ första gången blir dom buffade och då whinar alla. GG

Nerfade ?

Dom blir fan buffade! Kolla MMO-champion om du inte tror mig

Skrivet

Ni är efterblivna, han frågade vad han ska levla, alla tre klasser är imba shit om man vet hur man spelar det.

Frågan är, vilken klass går att levla enklast, då säkert någon av dom klasserna (om inte alla) kommer bli nerfade.

• Skapa ny...