Hoppa till innehåll

Priest, Lock Elr Mage


zDi
 Dela

Rekommendera inlägg

Mage är totalt overpower i patch 4.0.1. Såg mina kompisar duelera (mage - warrior) warrior hade full wrath, magen inte full. Allt han behövde göra var icelance (9k). Men blizzard lär nerfa dem med nästa patch.

 

Jag skulle nog ha gjort en priest (om du siktar på att bli lvl 80) och börjar spela disc på lvl 40.

 

Warlock är också roliga att lvla, men jag har tröttnat på dem eftersom jag har lvlat så många.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mage är totalt overpower i patch 4.0.1. Såg mina kompisar duelera (mage - warrior) warrior hade full wrath, magen inte full. Allt han behövde göra var icelance (9k). Men blizzard lär nerfa dem med nästa patch.

 

Jag skulle nog ha gjort en priest (om du siktar på att bli lvl 80) och börjar spela disc på lvl 40.

 

Warlock är också roliga att lvla, men jag har tröttnat på dem eftersom jag har lvlat så många.

Jag spelar själv mage och kan säga att det är sjukt obalanserat med pvp damage och resilience, det är dock buffat nu (resilience). I alla patcher som kommer så blir mages nerfade, nu för typ första gången blir dom buffade och då whinar alla. GG Redigerat av Emomilol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Mage är totalt overpower i patch 4.0.1. Såg mina kompisar duelera (mage - warrior) warrior hade full wrath, magen inte full. Allt han behövde göra var icelance (9k). Men blizzard lär nerfa dem med nästa patch.

 

Jag skulle nog ha gjort en priest (om du siktar på att bli lvl 80) och börjar spela disc på lvl 40.

 

Warlock är också roliga att lvla, men jag har tröttnat på dem eftersom jag har lvlat så många.

Jag spelar själv mage och kan säga att det är sjukt obalanserat med pvp damage och resilience, det är dock buffat nu (resilience). I alla patcher som kommer så blir mages nerfade, nu för typ första gången blir dom buffade och då whinar alla. GG

 

Nerfade ?

Dom blir fan buffade! Kolla MMO-champion om du inte tror mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...