Gäst Golden Star Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (PePsodenT @ 14/05-2004 23:45:32) (Silver Star @ 14/05-2004 19:10:36) här där jag bor pratar vi nästan bara om parken zoo! bor du i gbg? Han bor i E-stuna skulle jag tro? Han skrev ju det.. ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 är den bra har inte prövat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Fritt Fall Tilt är väl en ny attraktion.. Vanliga fritt fall finns kvar, om det är det du undrar.. vad är det för skillnad på dem egentligen... fritt fall e kul så tilt blir nog också kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 tilt och frittfall är samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 När jag va senast på gröna lund så fick jag inte åka Berg och dal-banan och fritt fall mm för jag va för kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Nepp.. Där tar du så fel som du kan.. Fritt Fall och Tilt är på samma "stång", och en av dom där vagnarna eller vad man ska kalla dem är Tilt, den är lila och dom andra två är röda.. På tilt har man inget säte för benen, så man dinglar fritt med dem.. Och när man kommit till toppen av Fritt Fall så lutas man framåt (Tilt) och åker ner.. SKILLNAD! Det var det jag mena,JAG HAR ÅKT DEN!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.