nikee Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) gissa låt å grupp She's got a smile that it seems to me Reminds me of childhood memories Where evrything Was as fresh as the bright blue sky Now and then when I see her face She takes me away to that special place And if I stared too long I'd probably break down and cry Redigerat 14 Maj 2004 av nikee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Guns n Roses - Sweet Child O' Mine ^^ Kan vi inte köra så att den som har rätt får köra nästa? För jag kör nu :P As they pulled you out Of the oxygen tent You asked for the latest party With your silicon hump And your ten inch stump Dressed like a priest you was, Todd Browning streak he was Crawling down the alley on Your hands and your knees, I'm sure you're not protected For it's plain to see Den är nog rätt svår ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 du får ju inte ta så svåra låtar ytterman :P man har ju ingen aning då (inte jag iallafall) jag kunde inte ens den första :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 kan ni in te ge en letråd om det e rock,pop eller hiphop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) ja den var svår den men det e väll deep purple elle nå annat rock band tar en ny nu Hey you! Do you remember me I used to sit next to you at school We indulged in all the extra-curricular activites We weren't particularly cool Monday cycling Tuesday gymnastics Dancing on a Friday night I got Bridge Club on Wednesday Archery on Thursday Dancing on a Friday night den här e ganska lätt som min förra Redigerat 14 Maj 2004 av nikee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 du nikee tänk om du svarde fel då?? då ska väll yterman få godkänna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Ja ja, Nikee`s är i alla fall The darkness me jag vet inte vad låten heter. Tippar på Friday night. När ytterman sagt om Nikee hade rätt så kan jag skriva en text! (As kul lek) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) yttermans var för svår tycker vi kör vidare ja då kan ju du ta en ratchet Redigerat 15 Maj 2004 av nikee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Ytterman kanske ville att den skulle vara svår?? jaja peace everybody and back to topic :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag har en! So any did you walking so any did you walking are you walking any! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Du måste ju ha svarat på nån innan du kan göra en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 18 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 texten måste vara typ som yttermans å min så lång ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.