Hoppa till innehåll

Fråga Angående Tråden "vad Har Du Gjort Idag"


Rekommendera inlägg

Den 26 oktober (kan ha varit 27) så skickade jag ett PM till raptomex, med nästan samma fråga som jag nu ska ställa. Men eftersom jag inte fått något svar ännu, så frågar jag här då både moderatorer och andra medlemmar kan svara på.

 

Den 26 så skrev raptomex i tråden "vad har du gjort idag", om att man skulle skriva vad man gjort idag, inte om vad man skulle göra.

Därför skickade jag alltså PMet, jag frågade efter att få göra en "vad ska du göra idag"-tråd, eftersom man är väldigt rädd över att få varningar här för minsta lilla.

 

Så, jag ställer samma fråga till moderatorer, admin och övriga medlemmar.

Sen så om det inte passar med en sådan tråd, så tycker jag att det ska tillåtas att skriva om vad man ska göra senare också. Det blir en intressantare tråd då också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Principen är väl.. fin, eller nåt.

 

Men seriöst, det är inte intressant att läsa "jag ska spela tv-spel/något annat" sida efter sida.

 

Å andra sidan tycker jag inte det är intressant med en sådan tråd överhuvudtaget, oavsett om folk skriver om hur de planerar att utforska Kongos djungel, för i ärlighetens namn; vem bryr sig egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med Simple lite

Men man kanske kan skriva vad man har planerat för dagen som inte är spelrelaterat.

Och inte heller "skola", utan något som man inte gr så ofta, som att åka på en cup eller något?

Håller med. Skulle vara bättre med en tråd typ "speciella händelser idag?".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med Simple lite

Men man kanske kan skriva vad man har planerat för dagen som inte är spelrelaterat.

Och inte heller "skola", utan något som man inte gr så ofta, som att åka på en cup eller något?

Håller med. Skulle vara bättre med en tråd typ "speciella händelser idag?".

 

Indeed.

 

Vilka är på att jag gör en sån tråd?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med Simple lite

Men man kanske kan skriva vad man har planerat för dagen som inte är spelrelaterat.

Och inte heller "skola", utan något som man inte gr så ofta, som att åka på en cup eller något?

Håller med. Skulle vara bättre med en tråd typ "speciella händelser idag?".

 

Indeed.

 

Vilka är på att jag gör en sån tråd?

 

Inga är med om att du ska göra en sån tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu vill jag inte ge mig in i något bråk, men jag tycker att det är kul att du är 13, men kallar en 12-åring för skitunge.

 

OnT: Nu är väll "problemet" löst när vi har en tråd för speciella händelser?

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah, just det. Läste inte första posten förra gången jag kikade i tråden, hade glömt vad tråden handlade om. xD

 

Men om han har sagt så så är det väll bara att göra en sån tråd. Du lär knappast få varning för det, jag tycker att det är fel om de ens skulle ge tillsägelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...