5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 En hemsida gjord av html, css och lite php. Sidan är inte alls klar, och ni får gärna komma mycket feedback. Just nu håller jag på att göra designen åt nyheterna. Är antagligen endast ett tillfälligt namn. http://www.spelnytt.host22.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Fin design, bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Bra det :P. Just nu håller jag på att fixa nyheterna på framsidan. Texten vill inte lägga sig där jag vill att den ska vara :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Är det inte lite jobbigt att göra en ny sida för varje nyhet du lägger upp. Om du har tillgång till en MySQL databas kan du spara nyheterna i databasen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Jag håller på att lära mig html, css och php. Kan inte någonting alls om MySQL. Är inte så jobbigt. Tar väl en.. 3-5 minuter högst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Jag håller på att lära mig html, css och php. Kan inte någonting alls om MySQL. Är inte så jobbigt. Tar väl en.. 3-5 minuter högst. Tro mig, det blir j*vligt jobbigt i längden. Annars, schysst design för att vara n00b *host*, jag menar nybörjare. Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Jag kan väl ta och kolla in lite MySql, men jag tror knappast jag orkar med det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Ser bra ut rent strukturmässigt. Dock kan du lägga in lite padding i CSS-mallen för att få något avstånd mellan innehållet i nyheterna och boxkanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 (redigerat) Ser bra ut rent strukturmässigt. Dock kan du lägga in lite padding i CSS-mallen för att få något avstånd mellan innehållet i nyheterna och boxkanten. Jag la till 10px i padding nu. Minskade bredden på dem med 10px. Jag tycker nog det blev lite bättre ^^. Edit - bredden på boxarna då. Redigerat 6 November 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Fin Sida. kul att du gillade min ide :))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Var hittade du gästboken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 gastbokdelux. Lätt den bästa gästboken, en finns en liten reklam som är ca 5x5 pixel eller något väldigt litet. Lätt den bästa. Man kan göra om den med CSS också helt hur man vill :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.