Fjeddo Skrivet 6 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Vill helst få bort det nu, av lite personliga anledningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Vill helst få bort det nu, av lite personliga anledningar...Tjej? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Haha, njae, bland annat. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Haha, njae, bland annat. (: Det finns dom som är '' tystlåtna '' man kan säga att du är tystlåten som inte pratar alls så mkt. Men om man kollar på mig så kan man säga pratglad. Jag pratar 24/7 och det tar aldrig slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Ni som är pratglada,kan ni säga vad ni brukar prata om när det är tyst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Jag pratar mycket och det kan bli för mycket ibland, hehe. Har du problem med att prata med nytt folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Ni som är pratglada,kan ni säga vad ni brukar prata om när det är tyst? Jag pratar otroligt mycket, så det blir nog för mycket alltid. Men jag brukar starta igång en diskussion runt något ämne jag inte har diskuterat på typ 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antagonist Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Ja men hur brukar du göra för att få igång en konversation, småpratar du om det vackra vädret eller tar du bara för givet att din samtalspartner är lika intresserad av nihilistisk filosofi eller superhjälteserier från perioden 1964-73 som du är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Var glad att du kan prata i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Ja men hur brukar du göra för att få igång en konversation, småpratar du om det vackra vädret eller tar du bara för givet att din samtalspartner är lika intresserad av nihilistisk filosofi eller superhjälteserier från perioden 1964-73 som du är? Snackar du med mig nu? Eller RememberMe? Du borde citera inlägget du svarar på så man vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antagonist Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Ja men hur brukar du göra för att få igång en konversation, småpratar du om det vackra vädret eller tar du bara för givet att din samtalspartner är lika intresserad av nihilistisk filosofi eller superhjälteserier från perioden 1964-73 som du är? Snackar du med mig nu? Eller RememberMe? Du borde citera inlägget du svarar på så man vet. Jag frågade dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Tips: tja läget va ticker du om vädret.? Har du hjort not spesielt idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.