Mumutio Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Jag hade också jättesvårt för att kallprata när jag var 13-14 år, men man lär sig med åldern. Fattar inte vad det är för mening med det heller, för de som man är bra kompis med brukar man inte behöva kallprata med från början, det bara klickar liksom. Så ni behöver inte oroa er. Er "blyghet" kommer inte hindra er för att skaffa er de viktigaste relationerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Tjena! Det är så här att jag är inte alls social av mig i verkligheten. Jag sitter mest tyst och de flesta som inte känner mig tror att jag är väldigt blyg, vilket jag dock inte är. Jag kan prata hur mycket som hest, bara jag har något att säga. Problemet är just det att jag inte kommer på något att säga eller snacka om. Det känns väldigt jobbigt, någon som har tips på hur jag kan komma över det här? Tacksam för svar! :)samma här :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 haha, man känner igen sig :P i högstadiet sa man inte allt för mkt ( fast man kanske var blyg oxå) och nu står munnen aldrig still Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.