coolguy56 Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Hej, skulle vilja ha tips på ett bra och enkelt redigeringsprogram för att redigera mina gameplays (xbox) med och sedan lägga upp på youtube. Jag skulle vilja ha imovie, fast vad jag förstår så finns det inte till windows xp, som jag har. Jag har ingen möjlighet att köpa något program, så det måste vara gratis. Har provat att göra en film med winows movie maker och home vidio maker, fast kvalitén blev inge vidare kolla här: vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Vad har du för capture card då? Sony Vegas är för övrigt ett grymt video-redigerings-program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 iMovie finns bara till mac. och kommer med alla mac-datorer, så skaffa en macbook pro :P annars kan du "köpa" sony vegas eller camtasia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolguy56 Skrivet 7 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Vad har du för capture card då? Sony Vegas är för övrigt ett grymt video-redigerings-program. eftersom att jag främst ska göra black ops gameplays så behöver jag inget captur card, utan det kommer att finnas en "theater mode" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Vad har du för capture card då? Sony Vegas är för övrigt ett grymt video-redigerings-program. eftersom att jag främst ska göra black ops gameplays så behöver jag inget captur card, utan det kommer att finnas en "theater mode" vad gör du om det kostar pengar att få gameplay till datorn som i halo då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Skulle tro att man får bättre kvalité med ett capture card, än vad man kommer få med deras. Sony Vegas eller Pinnacle Studio 14 HD är också bra program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolguy56 Skrivet 7 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 kan ni länka dit man kan ladda ner dem?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Sony Vegas: http://www.sonycreativesoftware.com/download/trials/vegaspro Pinnacle Studio 14 HD: http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/P...e=studio14trial Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Vad har du för capture card då? Sony Vegas är för övrigt ett grymt video-redigerings-program. eftersom att jag främst ska göra black ops gameplays så behöver jag inget captur card, utan det kommer att finnas en "theater mode" Det kanske kostar, blir förmodligen sämre kvalitet och grymt opraktiskt. Det är förmodligen att man laddar ner videon från black ops hemsida, och det kommer förmodligen gå segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.