Teozac Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Uppstod från ett slumpat MW2 namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 alla person kalla mig laserturk bara för ja jaga laserman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Vet inte, bara tog nåt. alla person kalla mig laserturk bara för ja jaga lasermanJag är lasermannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Vet inte, bara tog nåt.Jaså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Första namn: Jojjen21 - Kallas Jojja/Jojje. Jojje21 var upptaget, då blev det Jojjen21. #21 tillhörde min barnidol, Ove Molin. Andra namn: Easton - Jag var kär i hockeyklubban Easton S17 när den kom ut på marknaden. Då blev det Easton. Tredje namn: Runar - har alltid gillar Runar i hem till midgård. Varför Easton just nu: Det är ett ganska stilrent namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Jag heter Chilla för att jag är en avslappnad person som gillar att chilla. :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Fruktnystan. Jag vet fan knappt själv vad detta vansinnesnamn kommer ifrån, men jag tror att det från början hade med kylskåpsmagneter (sådana där bokstäver) att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Uppstod från ett slumpat MW2 namn http://dcairns.files.wordpress.com/2008/07/hypnotoad.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Jag gillar Resident Evil-spelen. Och därför har jag valt Jill Valentine ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Uppstod från ett slumpat MW2 namn http://dcairns.files.wordpress.com/2008/07/hypnotoad.jpg glömde att jag bytte namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Uppstod från ett slumpat MW2 namn http://dcairns.files.wordpress.com/2008/07/hypnotoad.jpg MEN HAHAHHAHAHA VAFAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 För jag var en MW2 nörd förut. Saknar ETBART :c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.