pokefan1 Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Namn: Simone Ålder: 3 år Ras: huskatt Kön: hona just nu är hon på rymmen :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Namn: Simone Ålder: 3 år Ras: huskatt Kön: hona just nu är hon på rymmen :( :( :( :( :( Det var tråkigt att höra :<<< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokefan1 Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 en till bild... en bild till... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 (redigerat) Har 2 hundar, har dock bara en bild på ena hunden på denna data. Tyson. Redigerat 9 November 2010 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokefan1 Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 till höger till en bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Har 2 hundar, har dock bara en bild på ena hunden på denna data. Tyson. Haha awww vad söt den är! Jag älskar namnet Tyson. Har en kompis med en katt med namnet Tayson :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Några bilder på min chihuhua, Texas heter han :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 BILD! Har inte sett något gulligare på länge! Drog upp bild-mappen och började leta bilder på våran katt, men inte fanns det några här icke. Så fort jag får tiden att fota så lägger jag upp en bild! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Kommer kanske med bild senare.... Har... Typ... 5 katter tror jag. Dio heter en av dom, resten vettefan. Dio är svart, lugn och vuxen men väldigt liten och smal. Sen har vi en vit och en grå med. Hm. Vi hade 8 stycken, men sköt tre av dom, så vi borde ha 5 stycken. Sen har vi 2 hästar också. Lupus är en brun D-ponny, 4 år. Fontanna är liten och svart, 3 år. Vet inte rasen, syrrorna som rider.. Sen finns det havsörnar här :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Ca 10 fiskar och 5 eremitkräftor. Orkar inte ta kort just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 10 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 ZnK@ Tack så mycket :) Och du kan ta god tid på dig :D a1exander@ Jag gissar på att det är en Chitzu va? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg