OpeningTitles Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Ska du eller har du köpt Black ops? Det känns som om ingen här har köpt det än ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Jag förbeställde det och fick hem det idag. Måste faktiskt säga att det var en besvikelse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 fick det idag av morsan Love my mother Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Ska kanske köpa det, men vill höra vad andra tycker om det först. Är det värt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Nej jag har det inte, jag ska heller inte köpa det. Kommer att önska mig det i present tills jag får det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Jag har köpt det.... Måste säga att grafiken var ett minus! Annars var det ett superspel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Jag har köpt det.... Måste säga att grafiken var ett minus! Annars var det ett superspel :PVärt pengarna? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Ja, för mig var det värt pengarna... Kostade bara 349:- på Media Markt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Okej, blir nog att köpa det. Ska bara höra vad några polare i skolan tycker om det först. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 PC versionen är buggig, ska ju dock komma en patch imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 PC versionen är buggig, ska ju dock komma en patch imorgon.Tack gode gud för det, MP gick ju knappt att spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Ja COD blackops var en besvikelse... men H-Reach var bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg