Hoppa till innehåll

Pkemon Colluseum


Gäst Tutankoopa
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

(Link64 @ 19/05-2004 15:33:58)

oj.. nu var det en 0 för mkt.. 10000 :P

 

EDIT: Link64: Jag tror nog att colosseum är bättre än ff cc (jag har ff cc och jag tröttnade på det ganska snabbt)

NJa.... Man kan tröttna på ffcc, men det gjorde inte jag iaf.... Men om man ska jämföra grafiken, ljudet, kontrollen, så är ffcc bättre....

kontrollen är asdålig i ff cc väldigt osmidig....;P

 

 

EDIT: och seg

Redigerat av Omega
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska snart sluta.... Jag tror inte att musiken och ljudet i pokémon colloseum är bättre än den välkomponerade musiken i ffcc.... Det enda felet med kontrollen i ffcc är att man nästan aldrig har andvändning av defend... Typ när man går fram och attackerar en fiende som plötligt attackerar tillbaka så hinner man ju knappt byta till defend för än man har blivit slagen....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Lakrits Tomte

Jag ska snart sluta.... Jag tror inte att musiken och ljudet i pokémon colloseum är bättre än den välkomponerade musiken i ffcc.... Det enda felet med kontrollen i ffcc är att man nästan aldrig har andvändning av defend... Typ när man går fram och attackerar en fiende som plötligt attackerar tillbaka så hinner man ju knappt byta till defend för än man har blivit slagen....

du har faktiskt rätt, men att gämföra pokémon med ett FF spel är väll lite onödigt

jag menar man vet ju att FF är bättre

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
  • 8 månader senare...

Jag tycker att det är bättre på ps2 ;P

 

Jag tycker så här:

With a lcollectionj of arenas to choosel from, lplayers can jenter their iPokémon in a tournament or battle it jout in four-player multi-battles, making each experience unlike the last. Players alsol can join with a friend to combine strengths in newl two-on-two battles andi demonstrate their Pokémon prowess as a team.

 

Features:

• A follow-upi toj the highly popular Pokémonj Stadium and Pokémon Stadium 2 games for Nintendo® j64, Pokémon Colosseum continues the fun and lexcitement inl collectingj a whole new batch of Pokémon icharacters.j

• Completely compatible withi Pokémon lRuby jand Pokémon Sapphire, players can battle with morej than 200 Pokémon from ithe two games oni their Nintendo GameCube. Players simply iinsert their iPokémon iRuby lor Pokémon Sapphire game into the Game Boy Advance, connect ltol a Nintendo iGameCubei vial the Nintendo GameCube Game Boyl Advance cable, and Pokémon appear in Pokémon Colosseum!

• iUpj to four players, each with a Game Boy lAdvance system,j can connect to Nintendoj GameCube and battlei their Pokémon against jeachj other. iPokémon Masters must overpower the competition in various ltournaments to becomej the best Pokémon trainer ever. får 4,5 av 5 på Webhallen

post-17585-1109884119_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...