HaSsE93 Skrivet 10 November 2010 Rapport Skrivet 10 November 2010 (redigerat) Jo, som alla andra har jag FPS drops och freezing buggen. Men själv har jag också så skit att BARA när jag spelar black ops så dör hela mitt nät. Jag sitter på 24mb från telia. Inget fel på routern eller modemet. Är det någon som har en aning om varför black ops dödar mitt nät? Kan tillägga att när jag laddar en map och när det är klart står det waiting for other players o så börjar en ring snurra runt det är då nätet dör. Snälla svara fort. Jag är beroende av detta :(( Redigerat 10 November 2010 av HaSsE93 Citera
majskolv Skrivet 10 November 2010 Rapport Skrivet 10 November 2010 servrarna är väl överbelastade?, eller nån fil som saknas Citera
Raosmaosen Skrivet 14 November 2010 Rapport Skrivet 14 November 2010 Asså hela skiten cpade men va tvungen att byta DL country och massa shitt men häromdan kom en patch som skulle fixa lagg :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.