Hoppa till innehåll

Vad Använder Du För Perks?


OpeningTitles
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Är det något multiplayerläge som använder perks eller är det alltid på?

Det låter ju helfel med perks i cod.

har du aldrig spelat multiplayer på CoD? :o alla CoD sedan CoD4 har perks att välja mellan i olika classer man gör i multiplayer.

 

På så vis.

Nepp, har bara kört multiplayer i CoD 2...

Redigerat av ELF
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Eftersom att jag levlar prestige så lägger jag inte ner tid på att fixa pro till perks.

Sedan vilka perks jag använder varierar ju stort. Vissa perks är utmärkta till sniper fast sämre till favoriten commando.

 

Favoriterna är Ghost Pro, Hardened Pro( godis till commando :rolleyes: ) och Tactical Mask Pro.

Det som gör Tactical Mask intressant är ju att den är totalt värdelös tills man har Tactical Mask Pro. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Favoriterna är Ghost Pro, Hardened Pro( godis till commando :rolleyes: ) och Tactical Mask Pro.

Det som gör Tactical Mask intressant är ju att den är totalt värdelös tills man har Tactical Mask Pro. :D

 

Vad gör Tactical Mask Pro ??

 

Pro Ability: Tactical Mask Pro reduces the effects of flashbangs and concussion grenades, it also reveals the position of a flashed or stunned enemy.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Favoriterna är Ghost Pro, Hardened Pro( godis till commando :rolleyes: ) och Tactical Mask Pro.

Det som gör Tactical Mask intressant är ju att den är totalt värdelös tills man har Tactical Mask Pro. :D

 

 

Vad gör Tactical Mask Pro ??

 

Pro Ability: Tactical Mask Pro reduces the effects of flashbangs and concussion grenades, it also reveals the position of a flashed or stunned enemy.

 

:o, då ska jag fixa Pro på den nu då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...