NUKE Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Går det bra med WaW? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Är det något multiplayerläge som använder perks eller är det alltid på? Det låter ju helfel med perks i cod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Är det något multiplayerläge som använder perks eller är det alltid på? Det låter ju helfel med perks i cod. har du aldrig spelat multiplayer på CoD? :o alla CoD sedan CoD4 har perks att välja mellan i olika classer man gör i multiplayer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 (redigerat) Är det något multiplayerläge som använder perks eller är det alltid på? Det låter ju helfel med perks i cod. har du aldrig spelat multiplayer på CoD? :o alla CoD sedan CoD4 har perks att välja mellan i olika classer man gör i multiplayer. På så vis.Nepp, har bara kört multiplayer i CoD 2... Redigerat 25 November 2010 av ELF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Just nu använder jag i Black Ops: Flak Jacket Warlord Tactical Mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Just nu använder jag i Black Ops: Flak Jacket Warlord Tactical Mask Vet du vad Tactical Mask Pro gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackesam Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Mw2: Sniper: Sleight of hand pro, stopping power pro, ninja pro. Assault: Maraton, stopping power pro, ninja pro. Har inte köpt black ops än så det kommer sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Eftersom att jag levlar prestige så lägger jag inte ner tid på att fixa pro till perks. Sedan vilka perks jag använder varierar ju stort. Vissa perks är utmärkta till sniper fast sämre till favoriten commando. Favoriterna är Ghost Pro, Hardened Pro( godis till commando :rolleyes: ) och Tactical Mask Pro. Det som gör Tactical Mask intressant är ju att den är totalt värdelös tills man har Tactical Mask Pro. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Favoriterna är Ghost Pro, Hardened Pro( godis till commando :rolleyes: ) och Tactical Mask Pro. Det som gör Tactical Mask intressant är ju att den är totalt värdelös tills man har Tactical Mask Pro. :D Vad gör Tactical Mask Pro ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Favoriterna är Ghost Pro, Hardened Pro( godis till commando :rolleyes: ) och Tactical Mask Pro. Det som gör Tactical Mask intressant är ju att den är totalt värdelös tills man har Tactical Mask Pro. :D Vad gör Tactical Mask Pro ?? Pro Ability: Tactical Mask Pro reduces the effects of flashbangs and concussion grenades, it also reveals the position of a flashed or stunned enemy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Favoriterna är Ghost Pro, Hardened Pro( godis till commando :rolleyes: ) och Tactical Mask Pro. Det som gör Tactical Mask intressant är ju att den är totalt värdelös tills man har Tactical Mask Pro. :D Vad gör Tactical Mask Pro ?? Pro Ability: Tactical Mask Pro reduces the effects of flashbangs and concussion grenades, it also reveals the position of a flashed or stunned enemy. :o, då ska jag fixa Pro på den nu då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 MW2: Intervention -Sleight of Hand Pro -Stopping Power Pro -Steady Aim Pro MW2: ACR -Bling Pro -Cold Blooded Pro -Scrambler Pro MW2: Ump45 -Marathon Pro -Hardline Pro -Ninja Pro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg