OpeningTitles Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Jo, jag läste på aftonbladet om en bonusmap i black ops. Om du trycker på R1 och L1 hela tiden tror jag det var så kommer du loss från bojorna och sen kan du gå runt och bakom stolen finns en dator, om du skriver in DOA så händer du nåt och du ska mata zombies med dina skott från ett vapen (vet ej vilket).Sen vet jag inte mer :) Ni kan läsa det på Aftonbladet. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spel...ticle8098551.ab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Hemlig? Inte direkt. Och vem fan letar speltips på aftonhoran? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Inte jag, men jag såg artikeln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Vad jag vet så är det l2/r2 och inte l1/r1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Ja, R knapparna är rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 RT och LT på Xbox 360 R2 och R1 på Playstation 3 Du kan skriva in "ZORK" så får du spela ett spel som heter ZORK, man får också en Achievement / Trophy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Jaså. Funkar det att trycka på R1 och R2 också? Jag har testat några gånger och då har jag alltid tryckt på l2/r2 (förutom första gången då jag pepprade på allt :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wowsor Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Är vi på dator för dåliga för detta spel? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Håll bara inne space. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Vad ska man göra när det står insert coin?har provat att trycka på alla knappar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Vad ska man göra när det står insert coin?har provat att trycka på alla knapparbara vänta.. btw om man har gjort det en gång redan så ligger mapen i Zombies Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg