360Xbox Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 (redigerat) Vilket CoD som du har klarat på Veteran tycker du är svårast? Jag håller just nu på med Black Ops på Veteran, det är fan brutalt. Sen klarade jag inte ens ut WaW på Veteran, fastnade på den där jävla sniper killen som tar en på 1 skott. Redigerat 12 November 2010 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Har inte WaW så jag tycker codmw men musen på cod7 rör sig bara fel så jag kör inte campgain,har provat alla sorters mouse sensity(stavning?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Tunneljeveln(weaver-banan) är "omöjlig" på veteran.. Alltså på black ops. Ska även sägas att det fortsätter komma fiender tills att du rör dig framåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Tunneljeveln(weaver-banan) är "omöjlig" på veteran.. Alltså på black ops. Ska även sägas att det fortsätter komma fiender tills att du rör dig framåt. Precis, det är "infinite spawn" med fiender tills du börjar röra dig framåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 "Burn e'm Out" på WaW har jag fan aldrig klarat.... Granaterna är omöjliga att undvika, och sen kastar japanerna överdrivet av dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Jag tycker CoD - WaW är svårast. Jag sa till en kompis som har MW2 att WaW är sjukt svårt på veteran och då fick jag pröva MW2 på veteran(special ops) och jag tyckte inte att MW2 var svårare. ;) Jag har nästan klarat ut WaW på veteran. Har bara ca 5 banor kvar att klara. Black Ops är förmodligen också svårt eftersom det är Treyarch som skapat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Har klarat CoD 2/3/4 och WaW på Veteran, och av dem är WaW och trean helt klart svårast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 World At War För lite banor och korta, men svåra utav bara helvette. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg