Gäst gohan Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag tycker att game boy kamera är tråkig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 nepp. tycker den e kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Vad e det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 e sak man sätter in där du sätter spelen och sen kan du ta kort och lägga till munar och ögon och lite sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 ??? :blink: Fattar inget?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 DET E SOM EN VANLIG KAMERA FAST DU SÄTTER DEN I DITT GAMEBOY!! FATTAR DU NU DA???!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 hmm.. hade en game boy camera, tyckte den var jätteskoj... men den blev tyvärr stulen :( någon som vet var man kan inhandla en ny/begagnad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 DET E SOM EN VANLIG KAMERA FAST DU SÄTTER DEN I DITT GAMEBOY!! FATTAR DU NU DA???!!! jo jag fttar... jag bara inte förstod vad vad du sa före jag sa något.Men i alla fll... jag vet vad det är! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 bra...... trode du va helt beng i huvet!!! men som tur e hade jag fel...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 *tittar förundrat hur en tråd kan gå från gameboy camera till personers intelligens* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vissa saker e bäst att inte undra över....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag har ingen sådan men jag tycker den verkar tråkig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg