Hoppa till innehåll

Räcker Min Processor Till Black Ops?


27Caramele
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har en DualCore AMD Athlon X2 250, 3000 MHz (15 x 200) och enligt Canyourunit.com räcker den inte men problemet är ju att cpu:n är för hög och enligt Treyarch så ska de ju göra patch för att fixa problemet. Det är inte så att det bara laggar för mig utan ibland (ganska ofta) blir skärmen först blå där det står något som jag inte hinner läsa för att då har datorn börjat starta om sig själv.

Nu har också mitt grafik kort (som det inte var något fel på och orkade med spelet) crachat för att jag skulle testa om det gick bättre att köra efter patchen men då han jag inte ens testa innan datorn stängdes av och sen hade grafik kortet crachat.

 

Men frågan är om min processor klarar av spelet eller om jag blir tvungen att köpa nytt?

Redigerat av 27Caramele
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en DualCore AMD Athlon X2 250, 3000 MHz (15 x 200) och enligt Canyourunit.com räcker den inte men problemet är ju att cpu:n är för hög och enligt Treyarch så ska de ju göra patch för att fixa problemet. Det är inte så att det bara laggar för mig utan ibland (ganska ofta) blir skärmen först blå där det står något som jag inte hinner läsa för att då har datorn börjat starta om sig själv.

Nu har också mitt grafik kort (som det inte var något fel på och orkade med spelet) crachat för att jag skulle testa om det gick bättre att köra efter patchen men då han jag inte ens testa innan datorn stängdes av och sen hade grafik kortet crachat.

 

Men frågan är om min processor klarar av spelet eller om jag blir tvungen att köpa nytt?

Jag spelar det utan problem med den processorn efter patchen, bara lite fps drop ibland och även korta fryslagg. Bara hoppas på en till patch så kanske det blir helt utan problem sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...