Hoppa till innehåll

Allmänt Om §9


ImCasualGamer
 Dela

Rekommendera inlägg

Det stämmer att regelbrott mot kön och ålder just nu inte hanteras. På de andra punkterna så tas det hårt däremot. Däremot så är det möjligt att det kommer att tas hårdare på kön och ålder framöver alt. att regeln tas bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Upptäckte denna regel nyligen, så böt därmed till min korrekta ålder - 45 år.

bytte*

 

Böt är en av Svenska Akademien helt accepterad böjning av byta. Visserligen anges den som dialektal, men fortfarande helt korrekt.

 

Coolio, det lät bara otroligt mycket fel och när jag kollade upp det så stog det bara bytte, såg inte böt någonstans.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni kan gärna ta och sluta spamma ner tråden med offtopic inlägg.

Trevligt att få feedback från självaste chefen själv. =)

 

Men det med att man inte får sammankoppla användare då?

Säger som jag sa tidigare:

Vad spelar det för roll om man berättar för andra att t ex member hade minst 5 konton till?

 

Om informationen finns ute redan så är de nog den anklagade användaren själv som har hintat att han har flera användare precis som misterx gjorde här:

http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1820966

Om jag nu hittar hans andra konto, varför får jag inte berätta det för andra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag nu hittar hans andra konto, varför får jag inte berätta det för andra?

Om jag nu skulle haft en annan användare så finns det väl ingen regel som säger att du inte får avslöja den? Men du kan ju inte bevisa vilken annan användare jag har om jag nu har en, utan det skulle bara leda till ryktesspridning om alla anklagade varandra för att vara andra användare. Men om någon gått ut med att ha en annan användare så är det ju inget fel av dig att påpeka det för nån annan.

 

Jag har lyckats räkna ihop 9 konton hos Member har jag för mig, och jag gör ju inget mot fuskas regler om jag namnger alla dem.

Redigerat av MisterX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag nu hittar hans andra konto, varför får jag inte berätta det för andra?

Om jag nu skulle haft en annan användare så finns det väl ingen regel som säger att du inte får avslöja den? Men du kan ju inte bevisa vilken annan användare jag har om jag nu har en, utan det skulle bara leda till ryktesspridning om alla anklagade varandra för att vara andra användare. Men om någon gått ut med att ha en annan användare så är det ju inget fel av dig att påpeka det för nån annan.

 

Jag har lyckats räkna ihop 9 konton hos Member har jag för mig, och jag gör ju inget mot fuskas regler om jag namnger alla dem.

 

"Det är även strängt förbjudet att röja en annan användares identitet på Fuska på något som helst vis eller att sammankoppla användarens eventuella konton publikt."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Det är även strängt förbjudet att röja en annan användares identitet på Fuska på något som helst vis eller att sammankoppla användarens eventuella konton publikt."

När las det till? Aldrig sätt det förut.

 

Självklart inte, du reggade för 3 dagar sen :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Upptäckte denna regel nyligen, så böt därmed till min korrekta ålder - 45 år.

bytte*

 

Var det inte du som hatade alla P12 som rättade din svenska?

 

Vem fan är ens du, håll käften skitunge, du är fuskas avskum och så sitter du där och yttrar dig som om någon ens bryr sig om dig.

 

Återgår till tråden; Jag tycker man borde ha sin rätta ålder och rätta kön.

Jag gillade när det va att man inte kunde ändra sin ålder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...