Chilla Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Jag funderar på att skaffa en Playstation 3 men först måste jag veta en sak. Jag vet att den kan spela upp Blu-Ray filmer, men kan man fortfarande spela upp vanliga DVD filmer som man kunde göra på Playstation 2? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Ja, det kan man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Den kan ju spela alla PS ett spel, klart att den kan spela CD och DVD-skivor. Dock är det regionslåst, till skillnad från de flesta ps3 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Den kan ju spela alla PS ett spel, klart att den kan spela CD och DVD-skivor. Dock är det regionslåst, till skillnad från de flesta ps3 spel. De flesta blu-ray-filmerna är också regionslåsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Nämnde ingenting om det eftersom jag inte hade någon aning. (; Men tack för det tipset, så slipper man upptäcka det ifall man importerat något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 20 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 (redigerat) OKE, tack alla. Då vet jag. ;) Redigerat 20 November 2010 av Chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Den kan ju spela alla PS ett spel, klart att den kan spela CD och DVD-skivor. Dock är det regionslåst, till skillnad från de flesta ps3 spel. Så man kan inte kolla på både PAL och NTSC filmer på PS3? Även om jag har den "bra" 60GB versionen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Den kan ju spela alla PS ett spel, klart att den kan spela CD och DVD-skivor. Dock är det regionslåst, till skillnad från de flesta ps3 spel. Så man kan inte kolla på både PAL och NTSC filmer på PS3? Även om jag har den "bra" 60GB versionen :P Tydligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Synd,men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.