MW2killer Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Hej undra om jag kan spela de gamla xbox spel på Xbox 360 slim? Annars hur gör man då?, :D Tack MvH MW2killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 (redigerat) Ja, det kan man. Men man måste ha en hårddisk, så Xbox 360 Slim 4GB utan en hårddisk kommer det inte gå på. Kom ihåg att det bara är vissa Xbox Original spel som funkar. Annars går det utmärkt, prövade Turok Evolution. Redigerat 21 November 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 21 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Ja, det kan man. Men man måste ha en hårddisk, så Xbox 360 Slim 4GB utan en hårddisk kommer det inte gå på. Kom ihåg att det bara är vissa Xbox Original spel som funkar. Annars går det utmärkt, prövade Turok Evolution. jag har på 250 GB så det går elr ? Men vilka spel är det som funkar då ?:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Det är väldigt stora titlar antar jag. Själv har jag lyckats med Fable, Fable 2, Battlefield 2 Modern Combat (Xbox original versionen), Halo, Halo 2 och ett antal fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Märkt att de flesta Star Wars spelen fungerar till 360, så som Battlefront, Kotor mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.