fishmaster Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Meningen med våra liv är att försöka undvika att inse hur meningslösa vi är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 sa inte den store filosofen Agent Smith; "the purpose of life, is to end."? har för mig jag hört om en kille som studerade filosofi på universitetet som fick denna fråga som tenta. han svarade enadast "vet inte" och fick både VG och stående ovationer. du kan ju alltid prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Vad är det jag ska förklara? :) liksom motivera varför du tänker som du gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Hur ska jag tolka detta? Det är just det som det handlar om, att ge din egen tolkning av vad meningen med livet är. Alla har olika meningar och meningen med livet (enligt mig) är att hitta sin egen mening. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Gömde att säga det, men jag lämnade in den dagen efter tråden gjordes. Tack för svaren iaf! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.