HausboY Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 det är så att jag har tänkt köpa en ny dator, varför vet jag inte men det känns att det är kul med lite nyare dator. min nuvarnade är ; AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.01Ghz 3Gb ram ATI Radeon HD 2600 XT 512Mb 500gb hårddisk tycker ni att det är värd att satsa på en ny dator? eller håller den nåt år till? Jag kör liksom bara Cs 1.6 och CSS Tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 det är så att jag har tänkt köpa en ny dator, varför vet jag inte men det känns att det är kul med lite nyare dator. min nuvarnade är ; AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.01Ghz 3Gb ram ATI Radeon HD 2600 XT 512Mb 500gb hårddisk tycker ni att det är värd att satsa på en ny dator? eller håller den nåt år till? Jag kör liksom bara Cs 1.6 och CSS Tack i förhand Om du bara kör Cs 1.6 och CSS borde det väll inte vara något problem med den gamla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Det är ju ingen bra dator, men den duger till cs och css. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.