MisterX Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Är inte det där typ... 3 år gammalt? Jag lyckas dessutom inte få det att funka. Har provat olika märken och modeller, valde en bild och laddade upp och gick in på länken ifrån "Jag vill ha filen gratis till mobilen och skriver in wap-adressen själv." men det blir 404. Att man kan välja 8 olika typer av iPhones (2G, 3G 8gb, 16gb...) är väl lite fail också. Syftet med att välja en mobil är väl för att tjänsten ska veta hur stor skärm man har? Och alla iPhones har lika stor skärm? 8 olika storlekar på skärm finns i alla fall inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 (redigerat) Jag tycker jag känner igen det jag med. Den länken måste nog ha kommit med när Admin bytte till jultema. Redigerat 29 November 2010 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 (redigerat) Jag tycker jag känner igen det jag med. Den länken måste nog ha kommit med när Admin bytte till jultema. Samma för mig. Borde vara därför. Redigerat 29 November 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 29 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Det enda admin verkar gjort är att byta ut http://www.fuska.se/gfx/top.jpg mot julbannern. Då borde inte den texten följa med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Är faktiskt en nyhet att man kan skicka det via MMS. Så funktionen har utökats. Dvs man laddar upp en bild, och smsar till ett nummer och några sekunder senare så får man ett MMS med bilden. Innan så fungerade det så att man laddade upp en bild, skickade ett SMS och fick ett SMS tillbaka med en waplänk och då kunde ladda ner bilden. Ingen stor nyhet, men något smidigare. Sedan är skillnaden att man slipper datatrafik, MMS är ju som sagt gratis medan datatrafik brukar kosta en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 29 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Fast att betala 5kr sms för att få den som mms istället för att betala datatrafik blir nog dyrare ändå hos de flesta operatörer. Och som sagt funkar inte "Jag vill ha filen gratis till mobilen och skriver in wap-adressen själv.", är du medveten om detta? För ett halvår sen eller så har jag för mig att jag provade och den funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Nu är gratis-versionen fixad. Ingen hade felanmält så därav visste jag inte. Men visst är gratisversionen billigast då man enbart betalar datatrafik, om ens det. Men för vissa kan det vara smidigare att få det via ett MMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 30 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) Jag får fortfarande 404 när jag försöker ladda upp en .php fil som jag hade tänkt att skicka till min mobil. Alla andra format som jag provat funkar. Redigerat 30 November 2010 av MisterX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Här kan du skicka bilder/ringsignaler/mp3-låtar/videos/javaspel gratis till din mobil. Står inget om php-filer eller hemsidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 30 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Men html-filer funkade bra även fast de inte står med i listan. Lyckades ladda upp en .asd-fil också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) Men html-filer funkade bra även fast de inte står med i listan. Lyckades ladda upp en .asd-fil också...Det är lite som att gå till en Duka-butik och klaga på att osthyveln du köpte inte fungerar att röka makrill på. Redigerat 30 November 2010 av Sandkakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.