Ibanez Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Kameran på iPhone 4 är bättre än den som HTC Desire HD har, det är inte bara antalet megapixlar som räknas. iPhone's ''Tap to focus'' är otroligt bra och det blir bättre bilder än med min kompis Satio (12mp). iPhone 4 har också större sensor än HTC Desire HD (tror jag, jag är inte säker). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Kameran på iPhone 4 är bättre än den som HTC Desire HD har, det är inte bara antalet megapixlar som räknas. iPhone's ''Tap to focus'' är otroligt bra och det blir bättre bilder än med min kompis Satio (12mp). iPhone 4 har också större sensor än HTC Desire HD (tror jag, jag är inte säker). HTC lurar brukar ha tap to focus... Min Wildfire har iaf det, då borde Desire också ha det. Och ja, ett j*vla tjat på dessa megapixlar, som kanske avgör 1/5 av bildens kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.