w4nkarN Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) Tjenare, funderar på att köpa en iPod Touch (Har beslutsångest som vanligt lol) Ska skaffa 32GB isåfall för att jag ska ha filmer/serier på den, men fick höra att man måste pilla med iTunes o skit? Är det svårt och hur gör man? (Jag har inte googlat för jag har ingen aning om man ens kan ha det) EDIT: Jämförde precis 3rd Generation och 4th generation, Vad är skillnade? Enlight Prisjakt/Pricerunner så stödjer inte 4th generation MP4, den hade inte Youtube som "inbyggda nättjänster" (Finns ju internet så behövs la inte) Finns det WiiFii i båda? Och vilken är mest värd att köpa? Redigerat 13 December 2010 av NoXEEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Convertar filerna till .mp4 (tror det var det). Lägger in filmerna i ITunes. Kopplar in iPoden. För över filmerna som finns på iTunes. Är inte svårt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 30 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Convertar filerna till .mp4 (tror det var det). Lägger in filmerna i ITunes. Kopplar in iPoden. För över filmerna som finns på iTunes. Är inte svårt :) är iTunes gratis? Har aldrig vart inne på iTunes någonsin.Ska jag konvertera i Sony Vegas eller finns det något enklare/snabbare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) iTunes är gratis. Det suger dock men tror inte de finns nåt annat sätt att få över grejerna..? ;) Sony Vegas är inte ens något konverteringsprogram, Xilisoft har däremot bra konverteringsprogram som har färdiga inställningar för ipod. Redigerat 30 November 2010 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 30 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 iTunes är gratis. Det suger dock men tror inte de finns nåt annat sätt att få över grejerna..? ;) Sony Vegas är inte ens något konverteringsprogram, Xilisoft har däremot bra konverteringsprogram som har färdiga inställningar för ipod. Gissar på att Xilisoft är gratis? Man skickar över alla låter o sån skit med iTunes också va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) Any video converter fungerar också. Musik och filmer videor kör du via Itunes. Redigerat 30 November 2010 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 30 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) Any video converter fungerar också. Musik och filmer videor kör du via Itunes. Behöver jag köpa låtarna, eller är det ett program jag laddar ner? Doh, känner mig som en retard xd Redigerat 30 November 2010 av NoXEEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Du kan köpa låtar på iTunes, men det går också att importera MP3 du redan har och föra över dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Any video converter fungerar också. Musik och filmer videor kör du via Itunes. Behöver jag köpa låtarna, eller är det ett program jag laddar ner? Doh, känner mig som en retard xd Nej, du kan lägga in låtar från CDs, Replay Music, Youtube osv. Om du ska converta filmer är ett tips att använda Videora Ipod Touch Converter:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Ladda bara ner VLC från Appstore så behöver du inte konvertera ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 2 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Ladda bara ner VLC från Appstore så behöver du inte konvertera ;)Appstore=I iPoden? Har ingen så vet ingenting <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Ladda bara ner VLC från Appstore så behöver du inte konvertera ;)Appstore=I iPoden? Har ingen så vet ingenting <.< Appstore finns i iTunes men du kan också ansluta till den via den iPod, om du är uppkopplad till internet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.