Gäst 3495abc Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Hej! Hade tänkt att köpa mig ett USB till xboxen Är det någon som har den special tillverkade San Disk för xbox 360? Är den att rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Jag brukar bara köpa den billigaste när det gäller USB Minnen.... Brukar funka bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Jag brukar bara köpa den billigaste när det gäller USB Minnen.... Brukar funka bra.Okej, men jag tänkte spendera lite extra för ett Xbox 360 USB?Tycker ni jag ska göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Nej tycker inte det är värt att lägga ut extra slantarna på ett speciellt minne, då det funkar lika bra med ett vanligt usb minne som du konfigurerar om så det funkar till xboxen. Så det jag skulle rekomendera är att du köper ett billigt usb minne då det borde funka bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 köp bara det billigaste 16gb usb-minnet du kan hitta, stoppa in det i xboxen och gå typ till save devices eller nåt i options och konfigurera usb-minnet till xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.