HausboY Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 hur vet man hur mycket watt man har på sitt nätaggregat? tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Har du märkesdator eller eget bygge? Har du eget bygge så är det bara att öppna burken och kolla på det, men har du märkesdator vet jag inte. Om du öppnar chassit på en märkesdator brukar garantin ryka direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Bara öppna och kolla, står på etiketten på nätaggregatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HausboY Skrivet 3 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 (redigerat) Bara öppna och kolla, står på etiketten på nätaggregatet.Jag kollade, det stog flera olika 350W 230V o allt, men det stog stort och tydligt, 400W OUTPUT duger det till ett ati HD 2600xt 512mb dd3? för att alltid när jag kör spel så slocknar skärmen? ( har det på en annan forum om det problemet ) Så duger det? eller behöver jag mer? snälla hjälp, Tack i förhand Redigerat 3 December 2010 av HausboY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Svårt att säga.. först och främst har jag ingen aning om hur mycket ström ditt grafikkort drar eller hur bra ditt nätaggregat är, försök hitta ett märke på aggregatet. Men i regel så borde det kunna driva ditt kort, 400w klarar i alla fall många tyngre kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.