Hoppa till innehåll

Datorn Fryser


zkAro
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena. Sitter och lanar med en polare och hans dator bara fryser ibland. händer oftast efter sådär 30 min när han spelat. Vi har testat att dammsuga datorn och kollat fläktarna osv och verkar inte vara något fel. Efter det börjat frysa efter 30 min då brukar det frysa mer efter 1 min och småhacka.

 

Någon som kan någon lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena. Sitter och lanar med en polare och hans dator bara fryser ibland. händer oftast efter sådär 30 min när han spelat. Vi har testat att dammsuga datorn och kollat fläktarna osv och verkar inte vara något fel. Efter det börjat frysa efter 30 min då brukar det frysa mer efter 1 min och småhacka.

 

Någon som kan någon lösning?

Dumt val att dammsuga, kan ha gjort det ännu värre.

 

Frysning beror på att något är skadat, har felsökt många datorer och det har vart ramminnen, processorer och moderkort

som är skadade då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena. Sitter och lanar med en polare och hans dator bara fryser ibland. händer oftast efter sådär 30 min när han spelat. Vi har testat att dammsuga datorn och kollat fläktarna osv och verkar inte vara något fel. Efter det börjat frysa efter 30 min då brukar det frysa mer efter 1 min och småhacka.

 

Någon som kan någon lösning?

Dumt val att dammsuga, kan ha gjort det ännu värre.

 

Frysning beror på att något är skadat, har felsökt många datorer och det har vart ramminnen, processorer och moderkort

som är skadade då.

Att dammsuga gjorde det ännu värre. Datorn exploderade och dödade 3 personer :)

 

han är allvarlig, datorn kan pajja om man damsuger den

 

Jag vet. Polarn jag lanade med ville vara lite skojsig och skriva det så jag ba ahh okej men jag fattar att ni är allvarliga.

 

För övrigt så har vi minskat frysningen en del genom att avinstallera program och dessutom rensat med Ccleaner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...