swagzter Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Fyfan, ni kommer garva läppen av er! Kollade lite av denna kille på justin.tv (live stream), och kollade upp lite videoklipp och hittade detta. Fyfan vad bäst! Nån kille som blir grymt arg över RC bilar... Mwahha kanske har dålig humor men wtf.. så jävla bäst accent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) Skrattade lika mycket som han i videon ;) Tack alexander :) Redigerat 5 December 2010 av KawaiiNeko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Bra natthumor de där :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Gott med natthumor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Skrattade mest åt han som skrattade. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 vet inte varför man jag skrattade inte =((( är jag konstig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 vet inte varför man jag skrattade inte =((( är jag konstig?Se om den :D tog en gång eller två för mig med innan jag började garva på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 (redigerat) ahahah *dör av garv* haha " like a fucking mobile noobtube" xD Bästa natthumorn asso ;D. Redigerat 29 December 2010 av LemoNBeaR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Påminde lite om en kompis :D Han kan bli föbannad över att en lagkamrat kallar in UAV när fienden har Counter Spyplane XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Hah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Det var inte roligt. Jag antar att jag inte är nån glad jävel.. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Äckliga mongolida RC bilar.. uh vad dom hatas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.