timi3 Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Så det är alltid obegränsad trafik då? Som jag skrev så har vi satt en gräns på alla paket, när gränsen är uppnådd av ex utrymme så kan man inte lägga in mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Vad händer när trafikgränsen är nådd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 (redigerat) Stämmer din ålder är jag fan chockad, det här är väldigt långt över dom flesta trådar i det här forumet. Bra jobbat! Edit: Synd att servrarna inte ligger i Sverige, känns att responsen är något slö. Redigerat 6 December 2010 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 banish: Det är lite uppenbart ^^? Collez: Min ålder stämmer, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Det är inte uppenbart för mig :), vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Det är inte uppenbart för mig :), vad händer då? När max trafikgränsen är nådd stängs konton av förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 7 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Sidan kommer inte fungera, vi erbjuder snart att köpa extra trafik osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hampe12 Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 (redigerat) Det ni kan ge er fan på är att timi inte har gjort något av sidan, han bara betalar. Och har gjort lite innehåll, men inte design eller kodningen av designen. Redigerat 6 Januari 2011 av hampe12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.