Fjeddo Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) Tjena! För det första så visste jag inte var jag skulle lägga tråden, ni får flytta om det är fel. Här kan ni länka/posta era egna spelvideos som ni har gjort. Det kan vara vilket spel som helst, bara ni gjort dem själva och att det är ni som spelar. Jag gjorde min första video igår, den är gjord på en dag så den är inte så bra, men iaf: http://www.youtube.com/watch?v=mxNa_CUuyHE . Kolla i 1080p för mycket bättre bild. Skruva även upp volymen, det blev jävligt lågt ljud i videon.:) Redigerat 5 December 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Varför bara ljud i vänstra?, jävligt jobbigt. Ändra det så blir videon mycket bättre. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) Varför bara ljud i vänstra?, jävligt jobbigt. Ändra det så blir videon mycket bättre. B)Går inte, youtube blockade ljudet av "upphovsrättsblablala-skäl" när jag hade så. :( Ni får tänka på själva spelandet istället. xD Redigerat 5 December 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Vilket program använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Gjorde jag på mitt förra acc som jag glömde bort lösenordet till. Personligen så tycker jag att det är lite för många macho-övergångar när det byter klipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Vilket program använder du?Filmade med fraps, gjorde filmen med Movie Maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 "Köp" Adobe after effects CS5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Orkar inte. Finns det något sätt att få ljud i båda lurarna utan att behöva ta ner videon och sedan sätta upp den igen? Det behöver inte vara samma låt som jag har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 AudioSwap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Visste inte att det fanns, tack! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Tyckte videon såg lite hackig ut:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) Jo, det blev så ibland. Någon som vet vad jag kan göra åt det? :) EDIT: Någon som vet hur länge det tar innan låten byts ut i min video? Btw, en kille i min klans video: http://www.youtube.com/watch?v=625-AzvU-K8 :) Redigerat 5 December 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.