Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Tjena, jag har tappat bort mitt lösenord till Steam. Hur ska jag kunna få tillbaka det?. Jag har testat med "Glömt lösenord?" och allt, kommer inte ihop mitt "Answer" till "Question". Jag har förpackningar kvar till Cs:s. Men jag har ju 3 förpackningar, vet inte vilken förpackning som hör till dethär accet, om ni ska fråga nåt sådant. Man kanske kan ta kort på alla? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Tjena, jag har tappat bort mitt lösenord till Steam. Hur ska jag kunna få tillbaka det?. Jag har testat med "Glömt lösenord?" och allt, kommer inte ihop mitt "Answer" till "Question". Jag har förpackningar kvar till Cs:s. Men jag har ju 3 förpackningar, vet inte vilken förpackning som hör till dethär accet, om ni ska fråga nåt sådant. Man kanske kan ta kort på alla? :S Ja ta kort på alla 3 och mejla Steam, du kommer få all information i mejlet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Jag kom till "Dina frågor" efter jag gjort allt. Har jag gjort rätt?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 (redigerat) Ja, det är steam mail system. funkar galant, har mailat dit när jag har behövt hjälp med lösenord och nycklar till spel Men om du har köpt spel i steam underlättar det, bara skriva kort nummer och vilket typ av kort det är så får du ditt lösen. Redigerat 6 December 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Ja, det är steam mail system. funkar galant, har mailat dit när jag har behövt hjälp med lösenord och nycklar till spel Men om du har köpt spel i steam underlättar det, bara skriva kort nummer och vilket typ av kort det är så får du ditt lösen. Tror jag köpte cs 1.6 med kort. Hur gör man?, vart går man in osv?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Ja, det är steam mail system. funkar galant, har mailat dit när jag har behövt hjälp med lösenord och nycklar till spel Men om du har köpt spel i steam underlättar det, bara skriva kort nummer och vilket typ av kort det är så får du ditt lösen. Tror jag köpte cs 1.6 med kort. Hur gör man?, vart går man in osv?... Du går in och mejlar Steam som vanligt, ge dom bara information av vilket namn etc som köpt spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
niclas100 Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Ja, det är steam mail system.funkar galant, har mailat dit när jag har behövt hjälp med lösenord och nycklar till spel Men om du har köpt spel i steam underlättar det, bara skriva kort nummer och vilket typ av kort det är så får du ditt lösen.hej vad är eposten till steam supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.