Hoppa till innehåll

Cataclysm.


NightMaker
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu äre så att jag är osäker på vart man ska lvla någonstans. Är the på The Lost Islands (correct me if im wrong).. Eller? är det i capitals man får quests? hur kommer man till islands? båt? några pre-quests som måste göras?

 

Vill gärna ha en god start inför morgondagen :)

 

Tack på förhand! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börja i Hyjal, det är enklare och bättre än Vashj'ir. När cataclysm är live så får du ett quest från den där bulletin boarden utanför Garrosh's byggnad (om du är horde) som förklarar resten

Jag hade tänkt börja med Vashj'ir, varför är Hyjal bättre? Vashj'ir har också ett sånt här quest vid bulletin boarden.

 

Vashj'ir verkar innehålla mer nytt och hyjal har man ju raidat redan. Om det ena går lite snabbare än det andra bryr jag mig inte så mycket om, det handlar inte bara om att komma till 85 så snabbt som möjligt.

 

13:37

Redigerat av MisterX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börja i Hyjal, det är enklare och bättre än Vashj'ir. När cataclysm är live så får du ett quest från den där bulletin boarden utanför Garrosh's byggnad (om du är horde) som förklarar resten

Jag hade tänkt börja med Vashj'ir, varför är Hyjal bättre? Vashj'ir har också ett sånt här quest vid bulletin boarden.

 

Hyjal erbjuder enklare questing, det är inte lika mycket simma runt överallt. Vashj'ir är lite 3 dimensionellt vilket kan vara jobbigt för de flesta som inte är vana. Vashj'ir är dock snyggare och har bättre quests/scripted events så om man vill ha det så, det kommer även vara mer folk i Hyjal
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börja i Hyjal, det är enklare och bättre än Vashj'ir. När cataclysm är live så får du ett quest från den där bulletin boarden utanför Garrosh's byggnad (om du är horde) som förklarar resten

Jag hade tänkt börja med Vashj'ir, varför är Hyjal bättre? Vashj'ir har också ett sånt här quest vid bulletin boarden.

 

Hyjal erbjuder enklare questing, det är inte lika mycket simma runt överallt. Vashj'ir är lite 3 dimensionellt vilket kan vara jobbigt för de flesta som inte är vana. Vashj'ir är dock snyggare och har bättre quests/scripted events så om man vill ha det så, det kommer även vara mer folk i Hyjal

 

Ungefär som jag trodde. Det blir Vashj'ir för mig. Kan ju alltid ändra mig annars.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...