Layton Skrivet 28 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Japp, jag är riktigt förklyld, har ont i halsen och är snuvig. Hemma idag, jag borde kanske inte vara inne på fuska.se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Öh, någongång innan jullovet skulle jag tro. Upptäckte precis att jag hade 100% närvaro på alla lektioner den här terminen.. oh yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Svininfluensan förr förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Nu, tror jag, och hoppas jag på Huvudvärk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Nu. Förkyld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 AIDS? Nä jag minns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Svininfluensan förr förra året.Damn, är sjuk nu igen, vet inte vad det är, förr brukade jag bli sjuk MAX 2 gånger om året, nu har jag varit sjuk 2 gånger på en månad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 (redigerat) Nu, tror jag, och hoppas jag påHuvudvärkVarför hoppas du på att bli sjuk? Skolan eller? Damn, är sjuk nu igen, vet inte vad det är, förr brukade jag bli sjuk MAX 2 gånger om året, nu har jag varit sjuk 2 gånger på en månad...Okej :) Redigerat 1 Februari 2011 av Connection Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Har varit sjuk i en och en halv vecka, började med feber och halsen var svullen så jag knappt kunde andas, nu är det bara hosta och förkylning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Har varit sjuk i en och en halv vecka, började med feber och halsen var svullen så jag knappt kunde andas, nu är det bara hosta och förkylning...Halsflöss? Det är hemsk! Det har jag haft väldigt många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.