360Xbox Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Dom som är med i kören är dom som sjunger. Vi kommer gå till kyrkan imorgon och lyssna på när dom sjunger. Det jag gillar mest med det är att jag slipper 1 och en halv lektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Jodå, på morgon kl 8.30 varje 13 December (om det är helg blir det på fredagen) då ställer 9:orna upp med sång och ELD :P! Alla måste vara med för annars skulle det inte ha blivit någon. Däremot är det frivilligt om man vill sjunga någon solo sång. Vissa år är det roligare än andra. År 2008 så var det riktigt roligt, då sjöng en kille Rudolf med röda mulen och bjöd verkligen på sig själv! Riktigt roligt att se det året. Iår så var det bara långt seriöst och tråkigt. //Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Har redan varit, jag var inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 (redigerat) Ja, inget jag uppskattar heller, tyvärr. Det är urtrist. Fast jag behövde inte va med denna gång YAY Redigerat 29 December 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Ja, tyvär, Fail... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Ja, -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Det var ett luciatåg förra året ja, men inget speciellt roligt att kolla på ändå, för oseriöst :P. Man behöver som tur inte vara med, har varit med en gång då det var tvång, riktigt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.