Layton Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Hej. Spelar ni spel på facebook? Förut så spelade alla mina kompiar Farmville och jag fick massa presenter hela tiden, men jag spelade aldrig det. Jag provade lite Robot Unicorn Attack, men gud va tråkigt det är, jag hatar låten också. Brukar ni spela spel på facebook? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Nej det gör jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Farmville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Nej det gör jag inte. Alla barnen spelade facebook spel utom Siv, för hon hade ett liv. =3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 7 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Nej det gör jag inte. Alla barnen spelade facebook spel utom Siv, för hon hade ett liv. =3 Jag håller med :) Jag köper egna spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Inga, för alla är värdelösa IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Jag provade lite Robot Unicorn Attack, men gud va tråkigt det är, jag hatar låten också. fu >:( ont: nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Tetris battle = Awesum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Har spelat: Farmville, Icy Tower, Tower Blocks, Free rider 2 och många många fler! Alla barnen spelade Facebookspel utom Siv, för hon hade HIV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 CityVille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 spelade "min stad" ett tag. Kom till lvl 22. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Jag spelar Viking Clan ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.