Hoppa till innehåll

Favoritcitat


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

"cmon, det är bara djur, liksom ,de har inga känslor ändå.  Samtidigt förstår jag ju att de lider under själva  procesen," - StarWarsBoy

 

 

"Att döda andra arter för att själv få näring har rodjur gjort i alla tider, så om vi nu skulle få tillfälle att odla upp köttet hade nog ekosystemet kollapsa helt och hållet." - StarWarsBoy

Redigerat av Dave37
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"cmon, det är bara djur, liksom ,de har inga känslor ändå.  Samtidigt förstår jag ju att de lider under själva  procesen," - StarWarsBoy

 

 

"Att döda andra arter för att själv få näring har rovdjur gjort i alla tider, så om vi nu skulle få tillfälle att odla upp köttet hade nog ekosystemet kollapsa helt och hållet." - StarWarsBoy

 

Ska jag tolka detta som ett försök till kränkning, eller att du bara saknar respekt för dina medmänniskor?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Vet nån vilka kläder man ska ha för att verka så skum och mystiskt som helst och hur man ska bete sig jag vet att det är rätt mystiskt att inte prata så ofta och att prata utan att vända sig till den som man pratar med och sen bara gå iväg finns det fler saker och vilka kläder ska man ha och med mystiskt och skumt menar jag typ som den här killenhttp://media.animevi...-gray_large.jpg"

 

fable1

Redigerat av StarWarsBoy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska jag tolka detta som ett försök till kränkning, eller att du bara saknar respekt för dina medmänniskor?

Du får tolka det hur du vill och jag skiter personligen i vilket.

 

OnT:  "Kolla bara på mig, jag är 16 år, och har aldrig haft något förhållande." - StarWarsBoy

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...