Dave37 Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 (redigerat) "cmon, det är bara djur, liksom ,de har inga känslor ändå. Samtidigt förstår jag ju att de lider under själva procesen," - StarWarsBoy "Att döda andra arter för att själv få näring har rodjur gjort i alla tider, så om vi nu skulle få tillfälle att odla upp köttet hade nog ekosystemet kollapsa helt och hållet." - StarWarsBoy Redigerat 30 Mars 2013 av Dave37 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 "cmon, det är bara djur, liksom ,de har inga känslor ändå. Samtidigt förstår jag ju att de lider under själva procesen," - StarWarsBoy "Att döda andra arter för att själv få näring har rovdjur gjort i alla tider, så om vi nu skulle få tillfälle att odla upp köttet hade nog ekosystemet kollapsa helt och hållet." - StarWarsBoy Ska jag tolka detta som ett försök till kränkning, eller att du bara saknar respekt för dina medmänniskor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 "[...] Jag utnämner dig här med till forumets noob!" - StarWarsBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 (redigerat) "Vet nån vilka kläder man ska ha för att verka så skum och mystiskt som helst och hur man ska bete sig jag vet att det är rätt mystiskt att inte prata så ofta och att prata utan att vända sig till den som man pratar med och sen bara gå iväg finns det fler saker och vilka kläder ska man ha och med mystiskt och skumt menar jag typ som den här killenhttp://media.animevi...-gray_large.jpg" - fable1 Redigerat 30 Mars 2013 av StarWarsBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 Ska jag tolka detta som ett försök till kränkning, eller att du bara saknar respekt för dina medmänniskor?Du får tolka det hur du vill och jag skiter personligen i vilket. OnT: "Kolla bara på mig, jag är 16 år, och har aldrig haft något förhållande." - StarWarsBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 April 2013 Rapport Dela Skrivet 19 April 2013 "So this is how liberty dies. With thunderous applause" - Padmé Amidala.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 19 April 2013 Rapport Dela Skrivet 19 April 2013 "So this is how liberty dies. With thunderous applause" - Padmé Amidala..yay star wars OnT: "Jag är en mycket gammal man fångad i en barn pojkes kropp" - StarWarsBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 April 2013 Rapport Dela Skrivet 19 April 2013 yay star wars OnT: "Jag är en mycket gammal man fångad i en barn pojkes kropp" - StarWarsBoyVar tvungen att se Episod 3 nu när sexan fuckade upp allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 "It doesn't matter who we are... what matters is our plan." - Bane Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 "...och jag är ju fortfarande tjej så det är klart att jag kommer vara lite irriterande." - Min syrra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 You Dont Say Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Iam your father! Please go and lick my bolls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.